Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Anotační doplněk pro Internet Explorer
Pěnkava, Pavel ; Kouřil, Jan (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou rozšíření prohlížeče Internet Explorer pro vytváření anotací. Je v ní popsán návrh rozšíření a následná implementace řešení. Dále obsahuje vyhodnocení ostatních použitelných technologií pro tvorbu rozšíření spolu s jejich výhodami a nevýhodami. Doplněk je určen pro spolupráci s anotačním serverem projektu 4A Framework (Annotations Anywhere, Annotations Anytime). Formát komunikace mezi nimi tedy vychází ze specifikací projektu.
Anotační doplněk pro Firefox
Trhlík, Jiří ; Schmidt, Marek (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje anotace a proces vytváření doplňku pro Mozilla Firefox. Tyto problémy stručně popisuje a zaměřuje se na návrh a implementaci doplňku, který dokáže vytvářet a ukládat strukturované anotace.
Zobrazování anotací v reálném čase
Papoušek, Petr ; Schmidt, Marek (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou doplňku webového prohlížeče Firefox, který umožňuje zobrazení anotací dokumentu a jejich úprav v reálném čase. Díky napojení na 4A Framework se doplněk liší od existujících doplňků pro anotaci například možností spolupráce více uživatelů v reálném čase a možností práce s vnořenými anotacemi. Součástí této práce je i návrh, implementace a testování doplňku.
Anotační doplněk pro Operu
Cudrák, Miloš ; Kouřil, Jan (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací doplňku do webového prohlížeče Opera, který umožňuje vytvářet a ukládat jednoduché, nestrukturované anotace. Analyzuje způsoby tvorby doplňků do webového prohlížeče Opera a nástroje a technologie potřebné pro návrh, implementaci, testování a ladění doplňků. Zabýva se i problémy při návrhu a implementaci doplňku a jejich řešením.
Blender plugin pro převod modelů na vektorovou grafiku
Kopáček, Jiří ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci rozšíření (pluginu) pro software Blender. Toto rozšíření přidává funkcionalitu převodu 3D modelů ve scéně Blenderu na soubor 2D vektorové grafiky ve formátu SVG tak, aby tento soubor reprezentoval původní scénu. Práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní pluginu, převodem souřadnic vrcholů modelů ze 3D souřadnic scény na 2D souřadnice okna, výpočtem barvy výsledných polygonů na základě osvětlení a barvy materiálu, řezáním konfliktních (zaklíněných) objektů a určováním pořadí, v jakém je třeba výsledné polygony vykreslit. Výsledkem implementace je plugin, který umožňuje uživateli namísto ruční tvorby 2D vektorových obrázků vytvářet 3D modely, které lze následně ze scény Blenderu převádět (fotit) do souborů vektorové grafiky ve formátu SVG.
Multi-Factor Authentication in Web Applications Using PAM
Kapišinský, Marián ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to implement multi-factor authentication using PAM for web applications. The thesis describes authentication and its modern trends,  the related technologies and their incompatibility, as well as the state of authentication in web applications using PAM before the solution, the solution itself, and its integration to an example application. The thesis also provides relevant examples and guides.
Změny dokumentu v editoru anotací
Cudrák, Miloš ; Škoda, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací změn dokumentu a jiných vylepšení anotačního editoru vyvíjeného jako součást projektu Decipher. Vysvětluje podstatu projektu Decipher a zařazení anotačního systému 4A v rámci tohoto projektu. Zkoumá anotační editor a navrhuje řešení problémů a přidávání nové funkcionality ulehčující manipulaci s anotacemi a také ze samotným editorem.
Blender add-on pro simulaci vodní eroze
Vlček, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je rozšíření programu Blender o erozi terénu. Představený zásuvný modul implementuje vodní erozi založenou na texturách s využitím grafické karty. Oproti současným řešením práce využívá paralelního zpracování, prezentuje alternativní pracovní postup pro úpravu terénu a vytváří dodatečné informace využitelné při vykreslování modelu.
Zásuvný modul do Blenderu pro převod modelů na vektorovou grafiku
Kopáček, Jiří ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci několika rozšíření už dříve existujícího modulu (pluginu) pro software Blender. Tento plugin dříve sloužil k převodu 3D modelů ve scéně Blenderu na soubor 2D vektorové grafiky ve formátu SVG. Mezi nová rozšíření patří podpora převodu také pro křivky, texty, nástroj Grease Pencil či anotace a jejich vzájemné hloubkové řazení a také podpora třídění do kolekcí, využívání kamerových objektů a tvorba animací. Mezi vylepšení existujících částí patří kompletní přepracování uživatelského rozhraní, rozšíření možností novým materiálovým systémem a oprava některých starších chyb kódu. Výsledkem implementace je nová verze pluginu, která umožňuje uživateli efektivně tvořit složitější vektorové obrázky v Blenderu s více možnostmi stylizace výstupu.
Blender plugin pro převod modelů na vektorovou grafiku
Kopáček, Jiří ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci rozšíření (pluginu) pro software Blender. Toto rozšíření přidává funkcionalitu převodu 3D modelů ve scéně Blenderu na soubor 2D vektorové grafiky ve formátu SVG tak, aby tento soubor reprezentoval původní scénu. Práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní pluginu, převodem souřadnic vrcholů modelů ze 3D souřadnic scény na 2D souřadnice okna, výpočtem barvy výsledných polygonů na základě osvětlení a barvy materiálu, řezáním konfliktních (zaklíněných) objektů a určováním pořadí, v jakém je třeba výsledné polygony vykreslit. Výsledkem implementace je plugin, který umožňuje uživateli namísto ruční tvorby 2D vektorových obrázků vytvářet 3D modely, které lze následně ze scény Blenderu převádět (fotit) do souborů vektorové grafiky ve formátu SVG.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.